poniedziałek, 26 listopada 2007

Życie i ja

Hmmm... Kolejny blog stworzony przeze mnie. W sumie nie wiem czemu. Może dzięki Adzie, która też tu ma blog.
A więc wiodę sobie życie, czy normalnie, nie wiem. Raczej nie. Miłosne, troszke. Ale najbardziej opiera się na przyjaciołach. Dobra, nie lubię pisać takich dupereli ;/ Sami dowiecie się jaka jestem, po moich notkach i zdarzeniach z życia.
A dziś. Dzień normalny, albo i nie. Każdy dzień jest inny i przynosi inne radości i smutki...
Poniedziałkowy plan lekcji:
Biologia: nic specjalnego, no oprócz tego, że musiałyśmy całą przerwę spędzić za karę w klasie ;/
Geografia: nie było zapowiedzianej kartkówki, bo pani jej zapomniała. Nic straconego jutro jest.
Chemia: atomy i materie. Norma.
Anglik: kartkówka... i zapowiedzenie następnego sprawdzianu. eehhhhhhhh....
WF: nie ćwiczyłam, ale nie opuściłam kłótni, żeby nie nazwać to awantury... Taaa, a taniec to przyjemność, no nie?
Matma: nic nowego. nuda i strach ;P Nie no znowu mnie Pan Jelonek przesadził. Grrr... A przed lekcją zbierałysmy papierki z Adu$ xD

No i nuda, no nie? A francuskiego popołudniu nie miałam, bo... no nie wiem...
Nudny dzień. Z resztą ostatnio coraz więcej jest właśnie takich dni.. bo zimno i nawet na dwór nie można wyjść...

A tak po za tym? Humorek nawet ok ;) I życie się nawet poooooowoli uklada! A kogo to zasługa? Przyjaciół.
To ja kończę...
Buśka dla:
Aduś (ahh, ta Twa głupawa xD :*:*)
Kosi ( Guuuuupek ;*)
Oluś ( ah Skarbie :* )
Pati (thx Kochanie ;*)
KW :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
A oprócze tego dla:
Wić, Kasi, Elizki, Ewci, Justyny, Paty, Gosi, Dorotki, Zosi, Poli, Karoliny, Dominiki, Oli, Nat itd ;*
Nie mam weny na pozdro xP ;*;*;*;*;*

1 komentarz:

Lauruś ;* pisze...

hej Paulinko ;*
Fajny blog... narzie normalny ale znając Ciebie będzie naprawdę extra ;] Życzę Ci, żeby te mroźne dni jednak przysporzyły Ci wielu wrażeń no i wogólę żebyś była szczęśliwa
Pozdr ;****